El convidat

dijous, 6 de setembre del 2012

Ahir vaig tenir el plaer de tenir "el convidat" a la botiga per motius laborals, no vull dir el nom, a mi també em coneixen per "és l'home de??" pel poble on visc, i el meu pare també, ara potser ja no però quan era petit sempre ens ho deia: "jo sóc l'home de la Marissa, tinc un nom molt llarg".

Doncs parlant de feina resulta que és una persona molt emprenadora, només em va parlar de la web (en stop i redefinint el projecte) fans2play.com, fins fa poc era una web on jugaves a jocs online i podies fer alhora una aportació en euros, el premi final era un cap de setmana en un hotel on es fa una gala o un aconteixament i conèixer personatges públics. També té l'empresa "Asesoria Pericial Cerdan" que és realment al que es dedica i per la qual el vaig conèixer, suposo que en tindrà més d'empreses però això ja son especulacions, em sembla recordar que em va dir que era el president de comerç amb la cambra d'Israel o alguna cosa així, hi hauria de tornar a parlar per estar-ne segur. Tinc bona memòria per les cares (amb els noms sóc un desastre), si no arriba a ser per aquest fet potser no hauria conegut un altre emprenador on inspirar-me.